Betalingsalternativer

Hos 24skilte.dk har du mulighed for at vælge mellem kortbetaling og faktura:

Betaling med kredit- og kontokort

Vi modtager VISA og Mastercard samt Eurocard. Kortbetalingen håndteres af vores betalingspartner Klarna for at garantere markedets sikreste betalingssystem.

Fremgangsmåde for kortbetaling:

  • Når valg og udformning af ønsket dørskilt er gennemført, vælges Konto-/kreditkort som betalingsmåde, derefter “gå til betaling”.
  • Vælg korttype (Visa / Mastercard), angiv dit kortnummer, udløbsdato samt CVV kode. CVV koden er de tre sidste tal på bagsiden af dit kort i feltet til signatur.
  • Der kobles op til banken, der kontrollerer, at kortoplysningerne er korrekte, og at der er dækning på kontoen.
  • Købet gennemføres.

Fakturabetaling

Ved valg af fakturabetaling vil din faktura følge med leveringen af dit dørskilt. Et fakturagebyr på 29 kr. lægges til din bestilling. Fakturaens kredittid er 14 dage fra fakturadato. Ved for sen betaling pålægges en påmindelsesafgift på 50 kr.  Vi samarbejder med Klarna for på en smidig måde at kunne tilbyde vores kunder betaling via faktura. Klarna er et svenskejet finansielt institut registreret hos Finanstilsynet og opererer i henhold til Datatilsynet.

Kvittering/Ordrebekræftelse

Når din bestilling er gennemført, sendes en kvittering til din angivne e-mailadresse. Den indeholder al information om din bestilling samt dit ordrenummer. Vi anbefaler, at du gemmer denne som reference ved eventuel kontakt med os.

Fragt

Gebyr for fragt er 39 kr. pr. bestilling. Vi sender vores dørskilte i polstrede beskyttende kuverter direkte til din postkasse. Vi sender altid med A-post, så du oftest får dine varer allerede dagen efter, vi sender dem til dig.

Leveringstid

Vi leverer dit nye dørskilt inden for en uge, sædvanligvis hurtigere. Vi tager dog forbehold for længere leveringstider pga. uforudsete lagerforhold hos vores leverandør. Din bestilling leveres pr. brev, og du får bestillingen direkte hjem i din postkasse.  Ved visse store bestillinger sendes varerne til afhentning på dit lokale udleveringssted.

Returnering

Hvis vi leverer eller graverer forkert, erstatter vi selvfølgelig straks med en ny vare i overensstemmelse med købeloven. Kontakt os med det samme, så fortæller vi, hvad du skal gøre for at returnere til os. Hvis en vare er blevet beskadiget under transporten, kontakt os så hurtigt som muligt, så vi kan råde bod på dette.  

Transportskader skal også meldes til Postens kundetjeneste på telefon (Privatperson +46 (0)20-23 22 21). Evt. erstatning betales af transportøren. Fortrydelsesret, ombytningsret eller åbent køb gælder ikke for varer, der er personligt designet efter kundens ønsker.  For mere information se Købeloven. Vi beder dig derfor være ekstra opmærksom på, at du opgiver den rette stavemåde samt oplysninger og er opmærksom på dit valgte dørskilts materiale, størrelse og farve. Dørskiltene graveres præcist efter dine specificerede ønsker.

Kundeoplysninger

Samtlige oplysninger, du opgiver, forbliver hos os. Vi bruger dem kun til at kunne sende dig dine dørskilte, eller hvis vi har brug for at stille spørgsmål om din bestilling.  Ingen oplysninger videregives til tredjepart.

Moms (Merværdiskat)

Moms indgår i alle priser.

Visningsreservation

Vi tager forbehold for, at visningen af dit valgte dørskilt og tekst kan variere minimalt pga. udefra kommende faktorer som skærm, opløsning, farvegengivelse etc.

Cookies

24skilte.dk indeholder såkaldte cookies, for at du kan gemme dit udformede dørskilt i indkøbskurven.  I henhold til loven om elektronisk kommunikation, skal alle, der besøger et websted med cookies, informeres om, at webstedet indeholder cookies.  De cookies vi benytter os af, er sessions-cookies, der er en lille tekstfil, der gemmes på din computer, men forsvinder af sig selv, når du lukker computeren.  Den giver hverken os eller nogen andre informationer om dig, og den kan ikke lægge virus.    

Copyright

24skilte.dk har copyright© på samtlige billeder og øvrigt materiale på denne webside.