Almindelige spørgsmål
Du klikker ganske enkelt på det skilt, du ønsker fra udvalget af dørskilte på den første side! Skiltet er valgt, og du føres videre til Trin 2, hvor du designer dette.
Størrelsen, der vises af dit valgte dørskilt på skærmen, afhænger af din specifikke opløsning og computerskærm, hvilket ikke kan undgås. Dørskiltet vil dog altid være i samme skala som teksten og altså se ud, præcis som du designer det, men i det nøjagtigt angivne reelle skiltemål. Alternativt kan du ændre skærmopløsning, så størrelsen på skærmen stemmer overens med den angivne reelle størrelse.
Ja absolut! Vi kan gravere dit skilt med præcis den skriftstørrelse, du ønsker. Vores system er under konstant udvikling, og flere størrelser vil blive vist på sitet. Hvis du vil have større eller mindre tekststørrelse, end dem, der kan vælges i dag, oplyser du ganske enkelt din ønskede størrelse i meddelelsesfeltet. Du kan angive den størrelse, du ønsker til hver tekstlinje som for eksempel 10,5, 11,5 etc., eller "noget større, noget mindre", så ordner vi det.
Efter at du har valgt og designet dit dørskilt, klikker du på "Læg i indkøbskurven". Nu vises din indkøbskurv, og nu kan du lægge flere af samme dørskilt i kurven, designe et til eller udfylde data og så gå videre til betaling. For at gå videre til betaling, klik på knappen "Gennemfør køb". Udfyld alle oplysninger, vælg betalingskort eller faktura og gennemfør dit køb. Når det er gjort, får du en kvittering med samtlige oplysninger sendt til din angivne e-mail adresse. Dit dørskilt får din ønskede gravering og sendes hjem til dig inden for en uge.
Selvfølgelig! Når du har designet dit første skilt og lagt det i indkøbskurven, kommer du til kassen. Her findes en knap under din indkøbskurv, hvor du kan lægge flere skilte i. Du kan også gå til den første side og klikke på nogle af skiltene. Du kan også nemt bestille flere dørskilte med samme tekst og indhold ved at klikke på + eller - knapperne ved siden af de respektive skilte på kasse-siden. Du kan således også fjerne et dørskilt ved at klikke på minusknappen, til det valgte dørskilt forsvinder. Du kan nemt se, om du har dørskilte i din indkøbskurv fra tidligere via den grønne indkøbskurvknap, der er oppe til højre for 24skilte-logoet på den første side. Findes denne knap ikke, er din indkøbskurv tom.
Du betaler helt enkelt med enten betalingskort eller via faktura. Vi accepterer de fleste betalingskort, f.eks. Visa og Mastercard. Kortbetalingen udføres i samarbejde med vores danske betalingskortleverandører Payex og Nordea for den størst mulige sikkerhed ved netbetalinger. Betaling via faktura sker i samarbejde med Klarna AB.
Ja selvfølgelig! Til alle dørskilte medfølger passende skruer i skiltets farve.
Skilte uden huller monteres nemt med den stærke dobbeltklæbende tape, der selvfølgelig medfølger!
Hvis dit betalingskort ikke bliver godkendt, så kontroller, at det er af følgende type: Visa, Mastercard, American Express, Discover, JCB eller Diners. Vi modtager herudover et antal andre betalingskort, disse er blot eksempler på de mest almindelige. Ellers kontakt din bank for fejlkontrol. Hvis der er fejl på sitet, kontakt vores kundetjeneste på +46 (0)8-501 64 705 eller mail til info@skyltdax.dk.
Din bestilling er gået igennem, hvis du har fået en kvittering fra skyltdax.dk til din e-mailadresse. Har du betalt med kort, vil du også få en e-mail bekræftelse fra Payex, der udfører korttransaktionen for os. Er du i tvivl kontakt os på info@24skilte.dk.
Når dit køb er gennemført, vil du få en ordrebekræftelse sendt til din e-mailadresse. Dette bør ske straks, men giv et par timers marginal til eventuel forsinkelse. Har du stadig ikke fået den, kontakt os på info@24skilte.dk for assistance.
Leveringsomkostningerne er 39 kr. pr. bestilling. Det dækker porto og administration. Hvor hurtigt får jeg mit skilt?
Dit skilt vil være fremstillet og sendt til dig inden for 3-7 arbejdsdage, afhængig af aktuel belastning. Vi tager forbehold for eventuelle forsinkelser hos posten, leverandører eller andre uforudsete hændelser.
Hvis dit dørskilt er beskadiget eller fejlbehæftet ved levering, kontakt os straks via kontaktformularen under emnet Retur. Beskriv fejl eller skade kortfattet. Skiltet skal derefter sendes tilbage til 24skilte.dk på nedenstående adresse.
Vi undersøger skaden og sender dig omgående et nyt dørskilt.
Adresse:
Skyltdax Group Sweden AB
Box 5354
102 49 Stockholm
Sweden